Una donna di classe è sempre “open mind”

I not conceive fashion only as an outfit show or the favolous dream… fashion and class are words that go together, and have nothing to do with the endless flow of money left in the downtown boutiques.
I conceive fashion, class, elegance, style as a way of living life deeply with openness to the surrounding world.
W the casual for all life, always with class and style.
But above all alive open-minded, sharing, knowledge, intercultural.
What I show in the picture today is Berlin, another beautiful capital where learning style lessons and multiculturalism.
And if you like these days go to the cinema to see a delightful French movie, the Italian title is “Non sposate le mie figlie”, original French title “Qu’est-ce qu’on fait au Bon Dieu” … laugh, have fun and reflect on the importance being “open minded”.
Non concepisco la moda solo come mostrare un outfit o il viaggio da sogno… per me moda e classe sono parole che vanno di pari passo, e nulla hanno a che vedere con flussi interminabili di soldi lasciati nelle boutique del centro.
Io concepisco la moda, la classe, l’eleganza, lo stile come un modo di vivere profondamente la vita con apertura al mondo circostante.
W il casual tutta la vita, sempre con classe e stile.
Ma soprattutto viva la mentalità aperta, la condivisione, la conoscenza, l’interculturalità.
Quella che vi mostro in foto oggi è Berlino, un’altra splendida capitale dove apprendere lezioni di stile e multietnicità.
E se ne avete voglia in questi giorni recatevi al cinema a vedere un delizioso film Francese il titolo italiano è “Non sposate le mie figlie”, titolo originale francese “Qu’est-ce qu’on a fait au Bon Dieu”…si ride, ci si diverte e si riflette molto sull’importanza di essere “open minded”.

Photos: by WEB
facebook-profile-picture

Silvia Ramilli

Fashion, food and Lifestyle Blogger

3 Comments
  1. Wow, awesome weblog structure! How lengthy have you been blogging for?
    you made running a blog glance easy. The entire look
    of your site is fantastic, as well as the content material!